2013/11/11

室內Pre-wedding拍攝分享

早前分享pre-wedding拍攝花絮, 得到好多支持及回響, 好開心呀~

 
今次邀請了櫻桃小姐跟佢愛人來到拍攝. 其實佢地之前晌台灣拍攝過一輯相, outdoor比較多, 今次邀請佢地黎, 就是想拍攝一輯比較簡單, 以及有韓味嘅婚紗攝影. 

 
先分享下我用傻瓜機拍出來嘅花絮相先~~^^
 
 
 
 
拍攝過程超開心, 櫻桃小姐仲拎出佢部自拍神器同我地班工作人員一起狂影狂玩, 嘩! 連我冇化妝嘅殘樣影出來都醒神精靈, 果然係神器呀!
 
 
 
 
櫻桃小姐好喜歡心心花牆佈景, 我都超喜歡~~ 我地真係花左好多時間去砌個心心花咖~ 有人欣賞, 辛苦D都值得.....
 
佢地12月就共諧連理, 祝佢地永遠幸福快樂~~




 

沒有留言:

張貼留言